زرند اس ام اس

زرند اس ام اس

ZarandSmS.BlogSky.Com
زرند اس ام اس

زرند اس ام اس

ZarandSmS.BlogSky.Com

اس ام اس عاشقانه جدید


چندیست که بیمار وفایت شده ام/ در بستر غم چشم به راهت شده ام
این را تو بدان اگر بمیرم روزى/ مسئول تویى که من فدایت شده ام



********



دوست مزرعه سرسبزى است که با امید و عشق در آن بذر مى افشانى و با سپاس آن را درو میکنى



*******



مطمئن باش که مهرت نرود از دل من/ مگر آن روز که در خاک شود منزل من ¤ اشتیاقى که به دیدار تو دارد دل من/ دل من داند و من دانم و اندر دل من



*********



الهى کور بشه
.
.
.
گره ریسمان قلبمون

--------------

بقیه ادامه مطلب...




*********

اى ناز تو بهترین سرآغاز
چشمى به نیاز ما بینداز


*********



ما‎ که‎ گفتیم‎ مال‎ یاریم‎/ غیر دل‎ چیزی‎ نداریم‎
بی‎ شما خزون‎ سردیم‎/ با شما اند‎ بهاریم‎



*********



لذت عشق؛ زمانى که آن را نثار میکنید بیشتر از زمانى است که دریافتش میکنید



*********



یارانه دستانت را قطع نکن؛ من زیر خط فقر محبت هایت هستم



*********

هر وقت دلتنگ میشم، میام پشت قلبت هى در میزنم؛ پس هر وقت قلبت میزنه بدون دلم برات تنگ شده



*********

تنها دارویى که دو خاصیت متضاد داره
چشماى قشنگته که هم آرومم میکنه هم داغون



*********



خواب بودم سخن عشق تو بیدارم کرد/ بیخود بودم عطش عشق تو هوشیارم کرد



********

شال و کلاه میبافم با خیالت... تا در سرماى نبودنت یخ نبندم



*********

اگر قصر شاهى تو واسه من جایى نداره، کلبه خاکى من قابل تو رو نداره

********

تماخیم یلیخ یلیخ
زور نزن
از چپ بخون جیگر



*********

هوس کرده ام خوب نباشم، شاید حالم را بپرسى!

********

شب و روز میبارم ... تو فقط رنگین کمان لحظه هایم باش!

*******

شنیدم قصابى محله تون رو دزد برده؛ sms دادم ببینم جیگر منو نبرده باشن



**********

چه خوشبختم که دستانم بوى تو را میدهد هنوز ...!!

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
اس ام اس هاتون عالیه
حرف نداره
آپ کردین خبرم کنید
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد