زرند اس ام اس

زرند اس ام اس

ZarandSmS.BlogSky.Com
زرند اس ام اس

زرند اس ام اس

ZarandSmS.BlogSky.Com

اس ام اس های جدایی و خیانت

از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم

و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم . . .

.

.

.

همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی . . .

.

.

.

مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم

که سمعک هایش را

پیش دیگری جا گذاشته بود . . .

.

.

.

دست از سرم بردار برو / ندارم حوصله ی این حرفارو

همه یادگاریات بخوره تو سرت / نه خودتو میخوام نه دردسرت !

.

.

.

من از عشق گفتم

تو مدل ماشینم را پرسیدی

من از محبت گفتم

تو محل زندگیم را پرسیدی

من از دوست داشتن گفتم

تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی

من از ارزش ها گفتم،ارزش هایی که قیمت ندارند،امّا تو

تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی . . .

.

.

.

محبت به نامرد ، کردم بسی / محبت نشاید به هر نا کسی

تهی دستی و بی کسی درد نیست / که دردی چو دیدار نامرد نیست

.

.

.

این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست

آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازه تو هستند . . .

.

.

.

چه داروی تلخی است ، وفاداری به خائن

صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل . . .

.

.

.

یکی را آرزو کردی و رفتی / برایش پرس و جو کردی و رفتی

تو هم تا آبرو از من گرفتی / مرا بی آبرو کردی و رفتی . . .

.

.

.

عاشق شدم و عذاب را فهمیدم / رنجیدن و اضطراب را فهمیدم

در چشم تو عشق را ندیدم اما / معنای دل کباب را فهمیدم

هر روز خطاهای تو را بخشیدم / تا بخشش بی حساب را بخشیدم . . .

.

.

.

دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست

تنها آسمانمان یکیست . . .

.

.

.

نمی بخشمت

ولی فراموشت می کنم

همیشه به همین سادکی از ادمای بی ارزش می گذرم . . .

.

.

.

“دوستت دارم”

تکیه کلام تو بود

من بی جهت به آن تکیه داده بودم…!!!

.

.

.

حضورت در کنار من معجزه نبود

نبودنت هم فاجعه نیست

فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود

بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت . . .

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

دوست داشتنی ترین آدم ها

چیزهای کوچک، مثل دوستی که همیشه موقع دست دادن خداحافظی، آن لحظه قبل از رها کردن دست، با نوک انگشت‌هاش به دست‌هایت یک فشار کوچک می‌دهد ….. چیزی شبیه یک بوسه.

مثلا راننده تاکسی‌ای که حتی اگر در ماشینش را محکم ببندی بلند می‌گوید: روز خوبی داشته باشی دخترم.

ادامه مطلب …


ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدید

من ، تو ; ما

یادت هست ؟

تمام شد …

حالا : تو ، او ; شما

من هم به سلامت . . .

.

.

.

ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست / دوست ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست .

.

.

.

دلبرا در دل سنگ تو وفا نیست چرا ؟ / کافران را دل نرم است و تو را نیست چرا ؟

هر که قتلی بکند، کشته بهایی بدهد / تو مرا کشتی و امید بها نیست چرا ؟

.

.

.

کاش میشد در میان اطلسیها خانه کرد / کاش میشد با نگاه بی کسی کاشانه کرد

باد و باران را میان دام کرد و دم نزد / کاش میشد با صدایی عاشقانه ناله کرد . . .

.

.

.

پیراهن خیس ابر تن پوش من است

صد باغ تبر خورده در آغوش من است

این زندگی کبود این تلخ بنفش

زخمی است که سالهاست بر دوش من است . . .

.

.

.

بخار شیشه ایم ، نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !

.

.

.

تو صادقانه گفتی در خانه قلبت هیچ جایی برای من نیست

من بر قلب سنگی ات بوسه می زنم ، که با من صادق بود . . .

.

.

.

دلامون بزرگه تنگش نکنیم ، زندگی آسونه سختش نکنیم ، رفاقت قشنگه ترکش نکنیم!

.

.

.

ای مثل غرور ساده ی آیینه فاش

کاری نکنی شکستگی آید و کاش

دیدار تو با آیینه حرفی دارد

هم با همه باش و هم جدا از همه باش

.

.

.

ساده بودم که تورا ساده تصور کردم / بعد لبخند تو با گریه تبسم کردم

آشنا با همه ی پنجره های شهرم / چون تورا پشت همین پنجره ها گم کردم

.

.

.

سردم شده است و از درون می سوزم

حالا شده کار هر شب و هر روزم

تو شعر مرا بپوش سرما نخوری

من دکمه ی این قافیه را می دوزم !

.

.

.

“به یاد” هم بودن ، قشنگترین هدیه ایست که نیاز به “با هم” بودن ندارد . . .

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار ماه رمضان ۹۰

آخرین خبر:

به دلیل استقبال بی نظیر شما مسلمانان عزیز

زمان اذان مغرب یک ساعت تمدید شد!

.

.

.

در این شبهای رمضان ، تو را به خدا سر سفره افطار

دستهات رو با خلوص نیت به آسمان دراز کن

و همون بالا نگهدار بزار بقیه هم یه لقمه بخورن خب !

.

.

.

آیا می دانستید

مستحب است قبل از افطار دعای جوشن کبیر بخوانیم !؟

.

.

.

از بالاترین فضیلت ها در ماه رمضان ، افطاری دادن است

منتظر تماس شما هستیم . . . !

.

.

.

روزه دار گرامی ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما

جهت رفاه حال اطرافیان و حتی حیوانات

لطفا موقع سحر ، ۵-۶ بار مسواک بزنید !

با تشکر

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

دانلود کتاب بسیار جالب و پر محتوا EbooK Magic نسخه مرداد ماه

در این پست وب سایت زرند اس ام اس نسخه ی جدیدی از یک کتاب بسیار جالب را برایتان آماده کرده ایم که قطعآ اکثر شما آنرا میشناسید و منتظر انشار نسخه جدید آن بودید. بلاخره نسخه مرداد ماه کتاب بسیار جالب و شگفت انگیز EbooK Magic منتشر شد. کتابی که هر ماه نسخه ی جدید آن مخصوص گوشی های موبایل منتشر می شود. اگر نسخه های قبلی این کتاب را خوانده باشید حتمآ می دانید که شامل چه بخش هایی است و اگر هم برای اولین بار است که با این کتاب مفید آشنا می شوید در زیر توضیحات کاملی در رابطه با بخش های مختلف آن قرار گرفته است. نسخه مرداد ماه شامل بخش های زیر می باشد:
بخش های جدید:
بخش ویژه ماه رمضان:
- رمضان
- اشعار ماه رمضان
- ادعیه
- تغذیه در ماه رمضان
- شب قدر
- اعمال شب قدر
بخش جدید:
- شما بنویسید!
بخش های قدیمی که بروز شدند:
رویدادهای این ماه:
- روز جهانی اهدا خون
- روز شیر مادر
- روز خبرنگار
- ولادت امام حسن (ع)
- شهادت حضرت علی (ع)
بیوگرافی:
- مسعود کیمیایی
- بابک جهانبخش
- و ...
اگه بخونید:
- خدایا!
- پــــ نــــ پـــــ (طنز)
- من کبوتر حرمم
- و ...
اشعار:
- 20 شعر فوق العاده و 10 شعر طنز برای این ماه
پیامک ها:
- پیامک های ارسالی شما
- عاشقانه
- فلسفی و عرفانی
- طنز و سرکاری
- انگلیسی همراه با ترجمه (گفتگو با خدا)
- مناسبتی
- و ...
دانستنی ها:
- این ماه و شیطان پرستی (عقاید شیطان پرستان: نباید زحمتهایی را که متحمل شده ای به دیگران بگویی، مگر اینکه بخواهند بشنوند)
به سوی شاد زیستن:
- شهر ویتامین ها
- پزشک همراه (چه مادرانی فرزندان باهوش به دنیا می آورند؟ و با دندان اضافی خود چه کار کنیم؟ و...)
- تناسب اندام (مخصوص خانم ها)
داستان و رمان:
- داستان های ارسالی شما (7 داستان زیبا)
- داستان های کوتاه و پندآموز(10 داستان)
- داستان های کهن ایران باستان (1 داستان برای این ماه)
- داستان های کودکانه( بخش جدید)
- داستان های سریالی (داستان ستاره دنباله دار و نوزاد بدون دنباله)
- رمان (آفتاب در حجاب)
- و ...
نگاه امروز به یادگاری های دیروز:
- مسجد جامع کوردوبا در اسپانیا
سخنان بزرگان و ضرب المثل ها و معرفی بزرگان:
- انسانها در کل، چیزی جز کودکان بزرگ نیستند (ناپلئون بناپارت)
- و ...
همچنین این کتاب بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه که قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل جاوا را داشته باشند نظیر نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... قابل اجرا میباشد.
جهت دانلود این کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید ...


ادامه مطلب ...

Mohsen Yeganeh - Ghalbe Yakhi

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام قلب یخی


این آهنگ مربوط به تیتراژ سریال قلب یخی(فصل دوم) می باشد




دانلود آهنگ در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

دانستنی های جدید مرداد ماه ۹۰

آیا میدانید: که سطح شهر مکزیک سالانه ۲۵ سانتیمتر نشست میکند ؟

آیا میدانید: ۸۵% گیاهان در اقیانوس ها هستند .

آیا میدانید: استخوان ران انسان قوی تر از بتن هستند .

آیا میدانید: آب گرم از آب سرد سریعتر یخ میبندد .

آیا میدانید: نهنگ نمی تواند به عقب شنا کند .

آیا میدانید: افراد باهوش داراى روى و مس بیشترى در موهایشان هستند .

آیا میدانید: استرالیا تنها قاره بدون آتشفشان فعال است .

آیا میدانید: آتش معمولا از سربالائی سریعتر حرکت می کند تا در سراشیبی.

آیا میدانید: سنجاقک ها با داشتن ۶ پا نمیتوانند راه بروند .

آیا میدانید: مردم بیشتر از حیوانات در آفریقا کشته میشوند .

آیا میدانید: مینای دندان سخت ترین ماده در بدن شماست.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...