زرند اس ام اس

زرند اس ام اس

ZarandSmS.BlogSky.Com
زرند اس ام اس

زرند اس ام اس

ZarandSmS.BlogSky.Com

Afshin Azari - Sigar

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای افشین آذری به نام سیگار , با سه کیفیت

( مرکز پخش کمپانی آریا رکوردز / آهنگ ، ترانه و تنظیم : افشین آذری )


دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

TM Bax - Marmoolak

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای TM Baxبا نام مارمولک , با سه کیفیت ...

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

جوک و اس ام اس خنده دار جدید

طبق آخرین تحقیقات دانشمندان

تهران عامل اصلی سرطان و برای سلامتی زیان آور است !

.

.

.

تو بهترین گل دنیایی . . .

اما نه صبر کن

پرچم کمک داور بالاست

آفسایده !

.

.

.

به حیف نون میگن ادای بچه کوچولوها رو در بییار،میشاشه تو شلوارش !

.

.

.

آخرین خبر از جهنم :

شیر آب دستشویی ها جفتش داغه !

.

.

.

همیشه دستان همسرتان را در دست بگیرید، چون اگه رهاش کنید اون میره خرید !

.

.

.

دوست دارم شمع باشم در دل شب ها بسوزم

گر تو هم با من نسوزی ،من خودم تنها بسوزم

قبض برقم آمده دیشب،فیوزم را پرانده

حال دانستی چرا تصمیم دارم تا بسوزم!؟

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

طنز خنده دار پـَـَـ نــه پـَـَــ ۲

با دوستم رفتیم تو یه مغازه ی شلوغ که عسل طبیعی میفروشه؛ نوبت ما که میشه طرف میگه:شمام عسل میخواین!؟ ، پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دوتا زنبوریم اومدیم استخدام شیم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوستم پاش تو گچ یارو میگه شکسته میگم پـَـَـــ نــه پـَـَـــ پاشو گچ کرده که از شهرداری عوارض نوسازی بگیره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




از دستشویی شرکت اومدم بیرون منشیه یه نگاهی میکنه و با پوزخند میگه دستشویی بودین ؟ پ نه پ بک تو بک آفتابه ام طفلی مرخصیه رفتم جاش واستادم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



رفتم فروشگاه میگم سیخ داری؟
میگه برا کباب؟
پ ن پ برا خاروندن دیافراگمم از تو دهنم می خوام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو آشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صدای خفن.مامان اومده میگه چیزی شکوندی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ شیشه ی نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنین

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

طنز خنده دار پـَـَـ نــه پـَـَــ جالب

ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده یکی ۲ لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یه پمپ بنزینی, یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می خوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم

*

بعد از چهار ساعت از کنکور تو هوا ۴۰ درجه اومدم خونه خواهرم میگه خسته ای؟ اگه نیستی منو ببر یه جایی میخوام خرید کنم
پـَـَـ نــه پـَـَــ خسته نیستم تو جلسه کنکور لحاف دشک انداخته بودم داشتم قلیون میکشیدم

_________ _________

یارو تو مترو داره چراغ قوه میفروشه، صداش کردم اومده میگه چراغ قوه میخوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه لقمه میرزاقاسمی آوردم واسه ناهارم تنهایی نمی چسبید گفتن بیای باهم بخوریم

_________  _________

به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم

_________  _________

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه|ZarandSmS.BlogSky.com
_________  _________***

تا کمر رفتم تو موتور ماشینم که ببینم چه مرگشه ، رفیقم اومده میگه
داری تعمیرش میکنی ؟
پــــ نه پـــــ دارم با گِیج روغن درد و دل میکنم

_________ _________***

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم

_________  _________****

کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده: آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه، بشه عصای دستم نور چشام

_________ _________

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک عاشقانه تیر ماه ۹۰

امشب از آن شب هایی است که ، دلم هوای آغوشت را کرده

افسوس

که جز پاهای بغل کرده ام مهمان دیگری ندارم . . .

.

.

.

صداقت تنها امتحانی است که در آن نمی توان تقلب کرد

پس صادقانه به یادتم . . .

.

.

.

ثانیه ها ، روزها ، ماهها ، حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند . . .

.

.

.

بی تو دلم نیمه شبی سوی دشت / پر زد و آواره شد و بر نگشت

لذت بیداری شبها تویی / تازه ترین اصل تمنا تویی

چشم تو آغاز پریشانیم / دوری تو علت ویرانیم . . .

.

.

.

گر همسفر عشق شدی مرد سفر باش / ورنه ره خود گیر و یکی راه گذر باش

هشدار که یخ تاب تب عشق ندارد / گر بسته ی قالب شده ای فکر دگر باش . . .

.

.

.

آن دوست که دیدنش بیاراید چشم / بی دیدنش از دیده نیاساید چشم

ما را ز برای دیدنش باید چشم / ور دوست نبینی به چه کار آید چشم . . .

.

.

.

در خیال من بمان ، اما خودت برو ، آنکه در رویای من است مرا دوست دارد ، نه تو !

.

.

.

به هیچ روزی پس ات نمی دهم ، به هیچ ساعتی ، به هیچ دقیقه ای ، به هیچ

هیچی ! سخت چسبیده ام تمامت را . . .

.

.

.

عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو !

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

آیا میدانید جدید و جالب

آیا میدانید: این حقیقت دارد که به راستی فیل از موش میترسد ؟

آیا میدانید: شلوغ ترین مکان دنیا کندوی زنبور عسل است ؟

آیا میدانید: موریانه ها قادرند تا ۲ روز زیر آب زنده بمانند ؟

آیا میدانید: خوردن کاهو مانع ریزش و سفید شدن موها میگردد ؟

آیا میدانید: ۲۰ درصد آب شیرین جهان میان آمریکا و کانادا قرار دارد ؟

آیا میدانید: بیماری قند اولین عامل کوری در مردم جهان است ؟

آیا میدانید: نیروی جاذبه ماه میتواند باعث زمین لرزه شود ؟

آیا میدانید: شیارهاى کف دست کمکی براى بهتر گرفتن اشیاء است ؟

آیا میدانید: فقط قورباغه های نر قور قور می کنند ؟

آیا میدانید: نعناع سکسکه و تنگی نفس را شفا میدهد ؟

آیا میدانید: جرم زمین هشتاد و یک برابر ماه است ؟

آیا میدانید: وسعت کره ماه به اندازه قاره استرالیاست ؟

آیا میدانید: هر چشم مگس از۱۰ هزار عدسی تشکیل شده است ؟

آیا میدانید: درخت بلوط تا قبل از پنجاه سالگی میوه نمی دهد ؟

آیا میدانید: در بین انواع خرس، خرس پاندا بزرگترین جمجمه را دارد ؟

آیا میدانید: مردم فیلیپین به بیش از ۱۰۰۰ لهجه سخن میگویند ؟

آیا میدانید: مصرف زغال اخته از تنگی عروق خون جلوگیری میکند ؟

آیا میدانید: بیشترین سر دردهای معمولی از کم نوشیدن آب می باشد ؟

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار اس ام اس جوک جدید

مراحل چهارگانه تحقیق در ایران:

Ctrl+A

Ctrl+C

Ctrl+V

Ctrl+P

.

.

.

متوسط میزانی که یک خانم در طول عمرش روژلب میزنه چقدره؟

دو کیلوگرم

روژلب حاوی ۳۰۰ گرم سرب میباشد

که ۶۸ درصد میزان سرطان را در آقایان افزایش میدهد !

چون آنها هستن که کوفتش میکنن !

.

.

.

حیف نون میفته دنباله دختره ، بهش میگه دوست دارم

دختره میگه نیا دنبالم اسیر میشی ها

میگه انقدر میام دنبالت تا شهید بشم!

.

.

.

سوال گزینه ای :

اگر مادر زن و یا زن شما در حال غرق شدن باشند

و شما فقط یک حق انتخاب داشته باشید میروید

سینما ؟ یا رستوران !؟

.

.

.

از سخنان قصار حیف نون :

هر چی کمتر بهش بیشتر فکر کنی ، بیشتر دردش کمتر میشه!

.

.

.

کنکوری های عزیز ! هیچکس از شما توقع نداره ! امید امام هم به دبستانی ها بود !

.

.

.

غضنفر تا ده سال برای مادرش عزاداری می کرد

بهش میگن : آخه چقدر گریه می کنی ده سال گذشته

میگه : آخه هر وقت یادم میفته که موقع خاکسپاریش

چه دست و پایی میزد جیگرم آتیش می گیره !

.

.

.

////////////////////// //

سرشمارى ترشیده هاست قربون دستت یه خط بکش بده بعدى !

.

.

.

غضنفر روشن فکر می شه پشه ها دور سرش جمع میشن !

.

.

.

دیگران را ببخش … نه به خاطرِ اینکه سزاوارِ بخشش اند …

به دلیلِ اینکه: گورِ بابا شون !!!

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...