زرند اس ام اس

زرند اس ام اس

ZarandSmS.BlogSky.Com
زرند اس ام اس

زرند اس ام اس

ZarandSmS.BlogSky.Com

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید

زندگی یعنی همین لبخند تو / عشق یعنی یک نفر مانند تو

مرحبا بر عشق تفسیرش تویی/ آفرین بر آسمان ماهش تویی . . .

.

.

.

گذشت اون وقتایی که آدما همدیگرو دور می زدن

الان دیگه از روی هم رد می شن . . .

.

.

.

در محفل اگر دوست نباشد که صفا نیست / هر آب روان در همه جا آب بقا نیست

ای دوست بیا روشنی محفل ما باش / ما را طمعی از تو به جز مهر و وفا نیست .

.

.

.

زخمی بر پهلویم است روزگار نمک میپاشد

و من پیچ و تاب میخورم و همه گمان میکنند که میرقصم . . .

.

.

.

خدا کند تبسم لبی به آه نشکند / بلور بغض سینه ای به شامگاه نشکند

کبوتری که پر زند به شوق آشیانه ای / خدا کند که بال او ، میان راه نشکند

.

.

.

گفتند «دوست» چند بخشه ؟

گفت : کارش از روستا و بخش و شهر و کشور گذشته

«یه دنیاست»

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

اس ام اس مخصوص روز مادر

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است . . .

مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک

.

.

.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است

از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند

پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

روزت مبارک

.

.

.

مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بی صدا

مادر ای زیباترین شعر خدا

روزت مبارک

.

.

.

مادر تنها کسی است که میفهمد ما چه نمی گوییم . . .

.

.

.

مادر بر من روزگاران گذشته

لیک چه خوشبختم که دستانم بوى تو را میدهند هنوز . . .

.

.

.

مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی

سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی!

اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا

با لبخند میاد و میگه: با من قهری با غذا که قهر نیستی . . .

.

.

.

هنوز هم در پی گذشت سالها تن خسته من

گرمی نوازش تورا می خواهد.

دوستت دارم مادر

.

.

.

در پی گذشت سالها هنوزهم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . . .

روزت مبارک باد

.

.

.

مادر اولین زیباترین واقعی ترین و پابرجاترین عشقی است

که انسانها تجربه میکنند .

مادر عزیزم روزت مبارک

.

.

.

ای مادر عزیز که جانم فدای تـــو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

هرگز نشد محبت یاران و دوستان

همپایه محبت و مهر و وفـــای تو

روزت مبارک

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

دانلود کتاب موبایل “دانشنامه”

موضوعات کتاب دانشنامه: فراتر از یک کتاب موبایل
تقویم این ماه :
- ولادت حضرت فاطمه (ص)
- روز جهانی دخانیات
- ولادت حضرت امام محمد باقر (ع)
- رحلت امام خمینی
- روز جهانی محیط زیست
- ولایت امام محمد تقی (ع)
- ولادت امام علی (ع)
- و…

اشعار:
(شعر روز مادر و …)
بخش جالب رکوردهای گینس:
(۱۶ تا از رکوردهای جدید گینس)
بخش جالبه اگه بخونید!
- آخرین جملات افراد مختلف قبل از مرگ
- رتبه های اول ایران در دنیا
- کل کل شاعر زن و مرد و…

بخش پیامک :
- عربی کردی ترکی انگلیسی همراه با ترجمه
- دوری و جدایی و آشتی کردن
- سرکاری و دوستی و رفاقتی
- فلسفی و عرفانی و عاشقانه
- و ۲۰ موضوع دیگر

 ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...