زرند اس ام اس

زرند اس ام اس

ZarandSmS.BlogSky.Com
زرند اس ام اس

زرند اس ام اس

ZarandSmS.BlogSky.Com

اتفاق ترسناک و وحشتناکی که شنبه ۳۱ اردیبهشت رخ می دهد!!؟

زمانی که به روز ۲۱ می می رسیم در هر شهر و کشور، بر اساس نوشته ای از کتاب مقدس که می گوید زمانی که ساعت به ۶ عصر می رسد، زلزله بزرگی رخ می دهد. این زلزله با زلزله ای که در ژاپن، اخیراً امد قابل مقایسه نیست! و تمام دنیا می فهمند که روز قیامت فرار رسیده است.
چندی است که این ادعا شنیده می شود که “دنیا در ۲۱ می ۲۰۱۱ پایان می بابد”
اما همچنان که به این تاریخ نزدیک می شویم و مقدار این نوع سخنان زیاد تر می شود و کنجکاوی ها نیز افزایش می یابد؛ اما به واقع، دنیا دقیقا چگونه به پایان می رسد؟مجله نیویورک که با یکی از افرادی که مدعی پایان دنیا در ۲۱ می امسال است، گفت و گو کرده است. او می گوید: زمانی که به روز ۲۱ می می رسیم در هر شهر و کشور، بر اساس نوشته ای از کتاب مقدس که می گوید زمانی که ساعت به ۶ عصر می رسد، زلزله بزرگی رخ می دهد.
وی افزود: این زلزله با زلزله ای که در ژاپن، اخیراً امد قابل مقایسه نیست! و تمام دنیا می فهمند که روز قیامت فرار رسیده است.
بیزینس اینسایدر در ادامه در این خصوص نوشت: در نخستین بخش از کتاب مقدس به نام سفر پیدایش آمده است: زمانی که خدا به نوح گفت: هفت روز تمام، باران را به زمین به مدت چهل روز و چهل شب می فزستم و من زمین را از هر مخلوقی که افریده ام پاک می کنم.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار جدید

وقتی کاملا از زندگیت نا امیدی از مامانت می پرسی

مامان چرا منو دنیا اوردی ؟

بعد از کلی منو من کردن میگه :

عزیزم اگه راستشو بخوای تو فقط قرار بود یه بوس باشی !

.

.

.

کارت عروسی غضنفر :

شروع مراسم از ساعت ۶ تا هر وقت که دعوا شد !

.

.

.

به غضنفر میگن چرا دهنت پر قیره؟

میگه : هیچى ، بابام دهنمو آسفالت کرد !

.

.

.

نصیحت غضنفر به فرزندش : تا وقتی زور داری از عقلت استفاده نکن !

.

.

.

در مسابقات” انجام حرکات خرکی ” در شهر غضنفر

خود “خر” درمرحله مقدماتی حذف شد !

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

داستان آموزنده “مورچه و عسل”

مورچه ای در پی جمع کردن دانه های جو از راهی می گذشت

و نزدیک کندوی عسل رسید. از بوی عسل دهانش آب افتاد

ولی کندو بر بالای سنگی قرار داشت و هر چه سعی کرد

از دیواره سنگی بالا رود و به کندو برسد نشد.

دست و پایش لیز می خورد و می افتاد…

هوس عسل او را به صدا درآورد و فریاد زد:

ای مردم، من عسل می خواهم، اگر یک جوانمرد پیدا شود

و مرا به کندوی عسل برساند یک «جو» به او پاداش می دهم.

یک مورچه بالدار در هوا پرواز می کرد. صدای مورچه را شنید و به او گفت:

مبادا بروی … کندو خیلی خطر دارد!

مورچه گفت: بی خیالش باش، من می دانم که چه باید کرد…!

بالدار گفت:آنجا نیش زنبور است.

مورچه گفت:من از زنبور نمی ترسم، من عسل می خواهم.

بالدار گفت:عسل چسبناک است، دست و پایت گیر می کند.

مورچه گفت:اگر دست و پاگیر می کرد هیچ کس عسل نمی خورد!!!

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد ماه ۹۰

یادت نرود که یاد تو در یاد است / آبادی دل برای تو آباد است

از یاد نبر دل حقیرم ای دوست / در این دل من همیشه یادت یاد است . . .

.

.

.

یک گوشه نشسته ام پر از تشویشم / نقاشی چشمان تو هم در پیشم

زیباتر از آنی که تصور بکنم / من جز تو به هیچکس نمی اندیشم . . .

.

.

.

اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم

به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

.

.

.

صبوری می کنم تا مه برآید / صبوری می کنم تا شب سرآید

صبوری می کنم تا زندگانی / مرا بگذارد و مرگ از در آید . . .

.

.

.

من از بچگی باید کارگردان می شدم

زیرا هرکسی به من میرسد بازیگر است . . .

.

.

.

آمد اما در نگاهش آن نوازش ها نبود

چشم خواب آلوده اش را مستی و رویا نبود

لب همان لب بود اما بوسه اش گرمی نداشت

دل همان دل بود اما مست و بی پروا نبود . . .

.

.

.

مکن مستم که هوشیار تو هستم / مکن خوابم که بیدار تو هستم

میان خواب و بیداری جهانی است / مکن ترکم که غمخوار تو هستم . . .

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

چهار داستان جالب و خواندنی

مصاحبه شغلی

در پایان مصاحبه شغلی برای استخدام در شرکتی، مدیر منابع انسانی شرکت از مهندس جوان صفر کیلومتر پرسید:

« برای شروع کار، حقوق مورد انتظار شما چیست؟»

مهندس گفت: «حدود ۷۵۰۰۰ دلار در سال، بسته به اینکه چه مزایایی داده شود.»

مدیر منابع انسانی گفت: «خب، نظر شما درباره ۵ هفته تعطیلی، ۱۴ روز

تعطیلی با حقوق، بیمه کامل درمانی و حقوق بازنشستگی ویژه و خودروی شیک و مدل بالا چیست؟»

مهندس جوان از جا پرید و با تعجب پرسید: «شوخی می‌کنید؟ »

مدیر منابع انسانی گفت: «بله، اما یادت باشه اول تو شروع کردی ! »

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید

غضنفر شب قبل از خواستگاری زنگ میزنه به دختره میگه :

الو ! سوالای فردای بابات رو نداری !؟

.

.

.

غضنفر اینا از قرنها پیش با فناوری نانو آشنا بودند !

نانو خیار ، نانو گوجه ، نانو رب ، نانو هندوانه

نانو خربزه ، نانو ماست ، نانو آبدوغ ، نانو بادمجان !

و همچنان پیشرفت ادامه دارد !

.

.

.

غضنفر هندونه میبره سر قبر باباش برای خیرات ، پارش میکنه میبینه سفیده !

میگه ری.دم تو اون روحت با اون شانست !

.

.

.

حیف نون بعد از دعوا و جر و بحث با خانمش:

اگه بخاطر یارانه ها نبود تا الان میکشتمت !

.

.

.

گ.وزها بادهای رنج دیده ای هستند که پیچ و خم روده را طی کرده اند

و هنگام خروج فریاد آزادی سر میدهند !

.

.

.

آرزوی ریاضی:

عرض سلام+طول عمر +ارتفاع سلامتی

برای مساحت وجود نازنینت !

.

.

.

فقط ایرانی ها هستند که مهمون دعوت می کنن

و بعد از اینکه مهموناشون رفتن میگن :آخِیش !!!

.

.

.

یارو موبایلش رو ویبره بود میبره تعمیر میگه زور میزنه ولی نمیرینه !

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید تبریک تولد

تولد و مرگ را درمانی نیست

مهم این است که فاصله میان این دو را شاد زندگی کنیم . . .

.

.

.

روز تولد تو ، روز نگاه باران / بر شوره زار تشنه ، بر این دل بیابان

روز تولد تو ، گویی پر از خیال است / یاس و کبوتر و باد ، در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک عزیزم

.

.

.

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام

آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم

اما کاملتر از این چیزی ندارم

دوستت دارم ، تولدت مبارک

.

.

.

سالروز تولدت را تسلیت میگم به فرشته های آسمون !

چون ۲۰ سال پیش ازشون جدا شدی

اما تبریک میگم به خودم چون فرشته زمینی من شدی

تولدت مبارک

.

.

.

شب میلاد تو ای دوست برای دل من

شب میلاد همه خوبی هاست . . .

تولدت مبارک

.

.

.

یک سبد احساس را ، با تو قسمت می کنم

در شب میلاد تو ، جان نثارت می کنم

می نشینم در برت ، با تو صحبت می کنم

داغ،لبهای تو را ، بوسه باران می کنم

تولدت مبارک

.

.

.

امروز روز میلاد توست

و من در تب در کنار تو بودن

میسوزم

من نیستم و تو

بی من این روز را جشن خواهی گرفت

و چه بی من ها و بی تو ها

این روزها بر ما میگذرد

تولدت مبارک

.

.

.

همیشه دوست دارم ساده و کوتاه بنویسم

و باز هم کوتاه مینویسم

عزیزم تولد ۲۰ سالگیت مبارک

.

.

.

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه !

عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه !

.

.

.

زادروزت شیرین ، پرعشق و نورآفرین باد.

قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم

.

.

.

روز تولد تو و گرچه نه یم کنار تو

مبارک ای عزیز جان تولد و بهار تو

در این دیار نازنین، که یاسمن شکفته است

شکفته باد نرگس جمال نوربار تو . . .

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...